مشاور توانیر در مجلس: مشکل روشنایی محورهای مواصلاتی شهرستان تفرش برطرف می‌شود

پایگاه خبری تفرش:

برق رسانی

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تفرش، فرماندار شهرستان تفرش در جلسه بررسی مشکلات حوزه برق شهرستان تفرش که با حضور مشاور مدیرعامل توانیر در امور مجلس برگزار شد، با اشاره به مشکلات و مسائل مربئوط به حوزه برق اظهار کرد: رضایتمندی شهروندان و بررسی مشکلات در تمامی ادارات از وظائف دولت است و امید داریم با برگزاری جلساتی این چنین مشکلات مردم و این شرکت مورد بررسی و بازنگری قرار گیرد.

بهروز اردلان راد با اشاره به مشکلات برق شهرک اصناف افزود: صنوف در این شهرک مستقر شده و برق کشی ساختمان ها را انجام داده اند ولی از لحاظ روشنایی معابر مشکل دارند وامیدواریم همانطور که روشنایی در شهر اجرا می شود در آنجا هم اجرا شود.

وی تصریح کرد: این شهرک داخل محدوده ی شهری نیست ولی در جلسات تصویب کردیم با هدف در آمد زایی ، اقدامات اجرایی و خدماتی توسط شهرداری انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تفرش با تاکید بر رفع مشکلات مردم در حوزه برق رسانی گفت: سه راهی شهراب یکی از جاده هایی است که نبود برق گاه گاهی مشکلاتی را برای رانندگان ایجاد می کند و باید برای آن تدابیری اندیشیده شود.

قدرت الله شاه علی افزود: روشنایی معابر گردنه نقره کمر و همچنین ساخت ساختمان اداره برق از دیگر مشکلات موجود در این شهرستان به شمار می رود.

مصرف برق نیازمند مدیریت مصرف است

مشاور مدیر عامل توانیر در امور مجلس با اشاره به طرح های رفع مشکلات در این مورد گفت: طرح هایی جهت حل مشکل سه راهی شهراب در سال های قبل تهیه شده ولی به دلایلی اجرایی نشد و امکانات مورد نیاز در این باره و همچنین گردنه نقره کمر خریداری و به اداره راه و شهرسازی تفرش تحویل داده می شود.

علی حیدری تفرشی مصرف کنندگان را تعیین کننده میزان مصرف دانست و افزود: مصرف کنندگان هم می تواند طوری برنامه هایشان را تنظیم کنند که مصرفشان از قبل هم کمتر شود و نیاز به کاری هم نیست وکافی است قبض های برق را نگاه کنند و د رآنجا اطلاع رسانی کردیم که در مصرف های مختلف چه مقداری هزینه باید پرداخت کنند در حقیقیت خود مصرف کننده تعیین کننده مصرف است.

وی تصریح کرد: نصب 5انشعاب برق و 100چراغ روشنایی ، اختصاص دو زمین جهت ایجاد پست زمینی در شهرک اصناف، رفع مشکل جابجایی تیر برق جنب مسجد جامع ششناو، تاکید بر تکریم ارباب رجوع از مصوبات این جلسه بود.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 17:6 | نویسنده : میثم اله وردی |